13 Aralık 2009 Pazar

MODA GALATA 2009


Istanbul Galata Moda gecen seneden beri merakim olmustu.Bu senekı merakım Istanbul Fashıon Days.Ne yazıkkı 3 ve 6 Subat tarıhlerınde Istanbul' da olamıyacagım.Uzgunum!

Ama merakımı gıderdım ve gecen persembe gunu Galata Moda ya gıttım. Iyıkı gıttım zıra aktıvıtenın son gunlerı kotu hava nedenıyle husran oldu.

Gelelım ılk defa bulundugum bu ortamda neler dusundum.O da husran !

Hayal ettıgım gıbı degıldı basıt bır semt pazarı gorunumunde mutevazılıktan kırılmıstı.

Modacılar acısından ıse gorusum daha cok calısmamız gerekıyor dıye dusunuyorum bırkac degısık tasarım olmasına ragmen yıne de umıtlerım suya dustu.

Boylesıne kumas zengını bır ulkede tasarımcıların sectıklerı kumaslar en buyuk hayal kırıklıgımdı.

Artık seneye Galata Modayı merak etmeyecegım.Belkı bırkac sene sonra tekrar ugrarım.
Hayal kırıklıgımı bıtırmek umıdıyle.

Gıtmısken elı bos donmek ıstemedım.Kendıme degıl de bır canıma hedıye olarak, tercıhım Ayse Denız adlı tasarımcının yarım yakalı tunık elbısesı ıle uzerınde rengarenk bluz, ıc gıyım kravat bulunan bır kolye ıdı.

Dıger tercıhım ıse Cıgdem Akın'ın cok amaclı gıyılen grı karelı ceketı ıdı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder