6 Nisan 2010 Salı

EN YENI GELINLIK MODELLERI

geliklik modelleri@modamosiella



Asagi yukari uc senedir yakinlalarimin evliligi nedeniyle gelinlik aramak gibi bir mesguliyet edindim.

Yine yakinda bir yakinim evleniyor.Yine gelinlik ariyorum.

Istanbul'dan New York' ve Paris'e , Milano' ve Roma'ya kadar.
Butun bu moda merkezlerinde gelinlik aradim.Provolarda bulundum.
Fikir verdim.

Kesinlikle iddia ediyorum en guzel gelinlik modelleri Latin ulkeleri modacilari ile Turk modacilarina ait. Gurur duymak gerekir.

Turkiye'deki gelin adaylarinin sansli olduklarini soylemek istiyorum.

Boyle bir faaliyet icinde iseniz kolay gelsin diyorum, tatli yorgunluklarin guzel anilarda kalmasini diliyorum.







markagelinlikler@modamosiella

 en yeni gelinlikler@modamosiella

Dugun@modamosiella

Wedding@modamosiella

2010gelinlikmodelleri@modamosiella

 en guzel gelinler@modamosiella

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder