28 Şubat 2011 Pazartesi

2011 OSCAR Ne Giyilir 2 ?

Oscar Odulleri dagitimina geriye sayim basladi birkac saata kadar kirmizi halida adaylar boy gostermeye baslayacaklar.

Bundan onceki postumda onemli adaylarin couture giyebileceklerinin buyuk bir ihtimal oldugunu belirtmistim.
Ya geride kalanlar neler giyecekler? Tabii ki butik hazir giyimden secmeler yapacaklar.
Bundan once butun odul geceleri icin yaptigim tahminlerin arkasindayim.
Siyah ve piriltilar bas rolde olacak kirmizi olmadan olmaz. Sizce encok tercih edilen trend ne olacak.Uzun kol mu ?Derin sirt dekoltesi mi? Piriltilar mi? Seffaflik mi?Pudra rengi tonlari mi?
Parlak renkler mi?

Natalie hazir giyimi tercih ederse ne giyer Marchesa da hamile hanimlara uygun kiyafetler var demistim ama yine beyaz giymek isterse tek bir olasilik var gibi

Su son saatlerde tekrar bir tahminde bulunmak istedim ve bunlari buldum.
rick Owens@modamosiella
RICK OWENS

 redcarpet@modamosiella

RALPH LAUREN- Carolina HERRERA- DONNA KARAN



CHRISTIAN DIOR Butik kiyafetlerinde israr ediyorum.


MARCHESA bu iki kiyafeti degisik giyinmeyi seven adaylar icin uygun gordum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder