4 Mayıs 2012 Cuma

18. KRAL MUZIK ODULLERI KIRMIZI HALI

Gectigimiz Pazartesi gecesi yapilan 18.Kral Muzik Odullerini bir heves Tv den canli olarak izledim.Asil merakim kirmizi hali idi. Misafirler  Tulin Sahin ve Ece Erken ve Oben Budak tarafindan karsilanirken,bir de kritik masasi kurulmus ve Deniz Akkaya'nin yorumlarina birakilmisti. Gecen senelere gore organizasyonun daha iyi oldugu belliydi. Ama benim kirmizi hali merakim yarim kaldi.AAA o ne bu kadar hazirlik bu kadar laf o kadar davetli unluden ancak birkac tanesi ile sohbet edildi pekcok unlu kirmizi hali standina girmedi. Karsilanan unlulere de kiyafetleri hakkinda soru sorulmadi,ben gibi seyircilerin hevesleri yarim kaldi. EE oyleyse neden o standi kurdunuz kirmizi halinin manasi nedir Allahaskina ? Ertesi gun medyada kiyafetleri aradim durdum ne bir net resim buldum ne de haber. Neyseki www.yelizindunyasi.com da bulabildigim fotolar birkac caba ile merakimi giderebildim ikigun aradan sonra.Yani ne diyeyim bilmem olur mu boyle birsey ? AJDA PEKKAN'in dogru durust bir fotosu bile yok .Bu olayda medya yetersiz kaldi.

 
 NILAY DORSA   sanatimizi konusturamazsak  gorselimizi konustururuz diyen unlulerden fazla dekolte bir kiyafet bekliyordum ama bu defa hayal kirikligina ugratti beni gulleriyle sayfami susledi.



TULIN SAHIN  VE  ECE ERKEN  herikisinin kiyafeti de  Dilek Hanif  imzali
Kirmizi hali trendi Pudra rengi veya nudecolor  ile mezuniyet balosu guzelleri gibiler



SINEM KOBAL  Tuana Buyukcinar   kreasyonu ile pudra rengi  sevenlerden ve
FULDEN URAS  o da pudraci bence artik modasi gecmis demode bir renk gik dedik



 GOKCE  Tanju Babacan dan bir secimle fazla kilolu gorunmus oysa bembe renk cok hos gorunuyor ustte
TUGBA ALTINTOP  degisik bir gorunumu yakalamis iki renk kiyafeti ile dikkat cekmis


OMUR GEDIK  Rasid Bagzibagli  kreasyonu beyaz elbisesi ile favorim idi
 DENIZ AKKAYA  Cengiz Abazoglu kreasyonu kirmizi kiyafeti ile olmasi gerekli bir goruntude


ECE GURSEL sanatim konusulmassa dekoltem konusulsun demis ve sanattan daha cok konusulmus amac bu degil mi?  Basarmis!

HALE CANEROGLU  ne yapalim bu pudra rengi kiyafetleri modasi gecmedsn giyelim bari diyenlerden bu gece icin ozel alinmis bir giysi degil kanisindayim.
 

KENDI  her zaman candy olmayi biliyor saclari guzel olumus yakismis kiyafeti de

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder