24 Mart 2010 Çarşamba

3. YESILCAM ODULLERI

SinemKobal@modamosiella


Turk Oscar'i Yesilcam Odulleri torenin 3.sunu dun gece N tvden izledim.
Aday gosterilen filimlerin hepsini izlemek firsatim olmadigindan sonuclar hakkinda yorum yapamiyorum.

Ilgi noktam kiyafetler idi.Kim ne giymis, sac makyaj, yakis mis mi yakismamis mi? gibi kadinca bir merak.

Kiyafetler hakkindaki yorumlarimi baska bir gune birakarak, bugun www. yelizindunyasi .com da yakaladigim Sinem Kobal'in modaci Tuvana Buyukcinar tarafindan yapilan elbisesinin onbesgun once 82. Oscar toreninde Demi Moore'un giydigi Versace couture kiyafete cok benzedigini dusunuyorum.

Sizce de oyle mi? Ne dersiniz?

Bu arada Yelizin Dunyasini tebrik etmek istiyorum boylesine guzel pozlari yakalayip, bizlerle paylastigi icin.


3.yesilcamodulleri@modamosiella

2 yorum:

  1. Sinem Kobal'ın elbisesi, Demi Moore'un giydiği Versace'den "ilham" almış olsa da çok güzel, yalnız Sinem'in saçları bana biraz özensiz göründü.

    YanıtlaSil
  2. Evet gercekten iyi tasimis.Evet saclar daha iyi olabilirdi.

    YanıtlaSil