27 Mart 2010 Cumartesi

RAY-BAN BIHTER'in GOZLUKLERI

Bihter modasi@modamosiella Persembe gunleri Ask-i Memnu gunleri.

Herkes seyretti tabii sonuna yaklasan diziyi!
Iki senedir Bihter'in ne giydigi konusuluyor gencler arasinda.Pekcok takipcisi var.En cok tutulan diz ustu cizmeleri Bihterin Cizmeleri
cok tutuldu bu sene.

Eh ben de gozluklerine taktim son iki bolumde. Yarabbi ben bu gozlukleri biliyorum diye diye buldum.
Mart ayi basinda alisverisimde aldigim fushia gozluk.Aslinda gozluk almak aklimda yoktu ama gorunce ve belki bu rengi bulamam tekrar diye cok cabuk karar verip aldigim nadir parcalardan biri oldu.
Bihter' siyahini kullanmis.
Bulamasaydim catlardim.

RAY=BAN CATS 1000

Cat eye gozlukler cok revacta. Iste boyle
rengarenk.


rayban sunglasses@modamosiella

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder