30 Temmuz 2009 Perşembe

MERHABA PARIS


20 Temmuzda Paris'e Merhaba dedim.Butun cekiciligi ile selemladi beni tekrar.
Kendimi cok rahat hissettigim bu tilsimli sehir her zaman beni cezbetmistir.

Burada bulunma nedenim is tabii.
Sonbaharda yapilacak V.I.P dugunu icin gelinin cok yakinina kiyafet aramak .
Tabii Haute Couture olmasi sart kacinilmaz.
Butun Couture kolleksiyonlarini defalarca gozden gecirdim istege en uygun kiyafet hangisi olabilir diye .Ve gecen postumda da soyledigim gibi Couturun en guzel kiyafeti Jean Paul Gaultier'in Platinium Blonde adini verdigi bu sahane tuvaleti ismarlamak icin girisimlere basladim.

Couture sorumlusu Madamdan randevu alip Rue Saint Martin deki devasa binada elbiseyi gormeye gittim.

Tam tahmin ettigim gibi cok guzel esmer yanmis bir tende harika duracak bir tuvalet.

Ince organza uzerine tek tek elde islenmis gumus renkli kucuk parlak pullar eteklere dogru altin sarisi oluyor. Sadece dusundugum nokta agir olmasi tabii okadar pul tabii ki agir olacak.
Birtek dezavantaji bu elbiseyi giyecek kisi bunu goze alabilir mi? Ben olsam goze alirim vallahi.

Tuvaletin arka tarafini hicbir yerde gormemistim ve epeyce merak etmistim . Ama arka tarafi da ayribir guzel ve resimledim meraklar giderilsin diye.
















Uzun yillar unlu modacilara Haute Couture siparisleri verdigim icin fiatlardan haberim var ve bu tuvaletin fiati da emegine gore epeyce iyi.Kacirmamak gerek.

Ekonomik kriz fiatlari asagi cekmis gibi.Son yillarda ucan fiatlar yuzunden epeyce couture musterisi azaldi ve bu yuzden cok az couture tasarimi yapildi.Bakalim gelecek gunler ne gosterecek ?

Bu arada defiledeki kiyafetlerin hepsi karsimda duruyordu goz atma firsatim oldu.
Hayranlikla seyrettim inceledim dokundum modaci olmak icin hakikaten sanatci bir ruha sahip olmak gerekiyor moda bir sanat bunu bir kere daha anladim.

Gecen postumda sormustum hakiki mi bunlar diye . Evet o Kroko tulum hakiki ve inanilmaz guzel bir rengi var ne mavi ne yesil o deriye o renk nasil tutturulmus inanmak zor.


1 yorum:

  1. mutheşem bir elbiseymiş. müşterinin üstünde de harika durur eminim. ama sadece bir kere giyileceğini bilmek beni üzüyor. :P

    YanıtlaSil