1 Temmuz 2009 Çarşamba

ALISVERIS- SHOPMATIK

Artik Temmuz ayina girdik. Ucuzluklar da basladi.Soyle bir carsiya cikayim birkac birsey alayim dedim ama hevesim yarim kaldi. Kriz mi carpti magzalari ne! alacak birsey bulamadim.Asagida internette buldugum parcalari magzalarda bulmam imkansiz.Gec mi kaldim satilip bitti mi bunlar? Aslinda ihtiyacin olan parcalari ucuzlugu beklemeden almak bana daha mantikli geliyor. Ucuzlugu bekleyeyim uc bes kurus tasarruf edeyim derken firsati kacirip elim bos donmek benim canimi sikiyor. Bence begendigin bir sey oldumu hemen al prensibini yurutuyorum son bir senedir. Ama ucuzluk baslayinca da magzalari dolasmaktan kendimi alamiyorum.Indirimlerde onceden gozune kestirdigim almayi dusundugum seyi bulmam cok az bir ihtimal ya bedeni kalmiyor ya istedigim renk olmuyor veya hic kalmiyor, denk gelen parcalar keyfe keder alsam da olur almasam da. Ama tabii aliniyor.


Elbise Dorothy Perkins









Ayakkabi H&M















Cok renkli canta Accessorize


Kisa Tulum Romper Topshop



Mavi Elbise Mango



















Gozluk Rayban
















Sapka Aldo Aksesuar




















Mavi Bikini Miss Selfridge






Bikini River Island





Plastik Terlik Beta Ayakkabi

1 yorum: