31 Ocak 2012 Salı

2012 SAG ODULLERINDE KIRMIZI HALI


  2012 SAG AWARDS-SAG ODULLERI -Screen Actors Guild Awards gectigimiz pazar sahiplerini buldu. Kimin, hangi filmin, hangi serinin, dramanin, komedinin odullendirildigini kulaktan dolma bilgi edinirken israrla KIRMIZI HALI ya odaklaniyorum.
Begendigim kiyafetleri alt alta siraladim en uste en begendigim.

Kayley Cuoco  Romano Keveza bebek mavisi gelinligi andiran kiyafetiyle en begendigim sanatci oldu. Saci ve makyaji  da ayri bir guzel.


So fia Vergara  Marchesa tasarimi ile kirmizi halida her zaman guzel ve alimli. Gorsel olarak cok iyi ama ben sahsen Sophia ya sormak isterdim ne kadar rahat bu kiyafetle ?



Ashlee Simpson- Jenny Packham siyah elbisesini neden sevdim bilmem pek zarif durmus ust kismindaki siyah tul mu guzellik katmis elbiseye!



Lea Michele Versace  tasarimi icinde kendinden cok emin ben guzelim diyor.Ama anlyamadigim ayakkabisi ne kadar buyuk ayagina.Ben cogu zaman ayakkabilarimi bir numara buyuk alirim, hele boyle gecelerde buyuk ayakkabi rahattir ama bu cok buyuk degil mi?


Jessica Chastain - Calvin Klein den   bu mavi elbiseyle cilt ve sac rengine en uygun en sade  gorselligi bulmus. Guzel olmus.

 

Viola Davis - Marchesa   dan beyaz ustune bronz islemeli secimiyle yine guzeli yakalamis.Sadece Golden Globe daki saci bana daha sevimli gelmisti.


Emily Blunt-Oscar De La Renta da rengiyle stili yakalamis. Sade Jade guzel.Ama sanki model daha iyi tasimis kiyafeti.O da yirtmactan zannederim modelde dekolte daha bir fazla


Naya Rivera - Naeem Khan da  degisiklik yapmis kollarda Bence kiyafet uzun kollu daha guzel.Bu son iki gorseldeki kiyafetleri Golden Globe da giyilir diye tahmin etmistim.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder