15 Ocak 2012 Pazar

GOLDEN GLOBES BULMACASI 2012

15 Ocak Pazar gunu yapilacak olan GOLDEN GLOBES odulleri gecesinde unlu sanatcilar unlerine un katarken bizleri de epeyce eglendirip heyecan yasatacaklar.

Benim gibi sizin gibi giymeye giydirmeye merakli kisilerin heyeceanlari iki misli.
Gunlerdir hangi unlu ne giyer hangi kiyafet hangi unluye yakisir gibi kafa yordum durdum.

Bu gibi odul torenlerinin modacilari belli hic degismez.Sayalim mi hadi sayalim

Versace, Valentino, Chanel,Giorgio Armani, Christian Dior, Qscar dela Renta,Elie Saab, Marchesa, Alexander Mc Queen kiyafetleri olmadan odul toreni olmaz.Bunu artik hepimiz biliyoruz.Ama bakiyorum da daha az unlu modacilarin kolleksiyonlari daha zengin.Herneyse cok unlu modacilarda fazla birsey bulamadim.

Ben bu sene Kirmiz Halida Alexander Mc Queen, Zac Posen, Oscar dela Renta,Versace Atelier kiyafetlerini daha cok begendim.


Bu iki kirmizi hali kiyafeti Alexander Mc QUEEN  Kate Winslet ve Anne Hathaway icin bicilmis kaftan



 Yukaridaki Versace Atelier kiyafetlerini Angelina  Jolie ,  Anne Hathaway ve   Charlize Theron'a  yakistiriyorum.



   
Beni encok mesgul eden Meryl Streep ne giyer sorusu idi. Tabi ki uzun kollu sececek duz kesim birsey cok bol olmasa bari.Biraz piriltili olsun derim.Biliyorum Avrupadan bir modaci sececek ama ben Naeem Khan'da bunlari buldum.Ama belki  Alexander Mc Queen den bir siyah elbise secer uzun kollu kuyruklu ve belinde kemeri


 Elie Saab uzun kollu piril piril kiyafetler Saabin kolleksiyonundan  pekcok kiyafet kirmizihali icin, onemli olan yakisani bulabilmek.Ilk  ikisi couture Meryl  Streep giyer mi acaba?


Iste kirmizi halida bir usta Marchesa o kadar cok unlu varki gecede elbette birileri giyecektir bu kiyafetleri.Sagdaki kiyafet riskli bir kiyafet riski seven   mesela Rooney Mara  gibi


Yukaridaki Oscar DeLa Renta kiyafetleri icin genc sanatcilari dusunuyorum.Lea Michele,Blake  Lively  gibi ama biliyorum Blake Chanel giyer.



 Yukarida Monique L'hullier kirmizi hali kiyafetleri  son ikisi cok genc omuz detayini seven unluler giysin derim . Kate Winslet  omuz detaylarini sever ama yok ben ona da Alexander Mc Queen'i sectim.En tepedeki iki kiyafet ona cok yakisir kendi bilir.



Kim sevmez Zac Posen'i ustte genc sanatcilara yakisacak omuz detayli modelleri altta sonbahar oncesi kiyafetleri bir harika birkacini koydum gerisi Oscara  kalsin.
Kolleksiyonun hemen hemen hepsi sanki odul geceleri icin hazirlanmis.Giyilsin de hak yerini bulsun. Emma Stone, Mila Kunis,  gibi Gogus dekoltsuini seven bombsheller giysin .Sofia Vergara gibi


Bir de merak ettigim bazi unlulere yapistirirlar Charlize Theron Dior giyer,Michelle Williams Chanel ve Valentino giyer,Clarie Danes Calvin Klein, Tilda Swinton Haider Ackerman, Blake Lively Chanel giyer gibi bu kural midir bozulmaz mi?

Bakalim gorecegiz bu gece bu cevaplari alacagiz iyi seyirler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder