29 Ocak 2012 Pazar

GINA AYAKKABILARI

Cok gezen cok bilirmis derler.Gecen sene internette gezerken rastlamistim .
GINA AYAKKABILARI  na   Saworoski  taslardan olusan ayakkabilarin benzerlerini Istanbul'da birkac magzada gormustum. Flower ayakkabi magzasi gibi.
Sonra dikkatimi ceken Avrupa'daki markalar kadar hatta daha da pahalli olmasi idi.
Vatani Ingiltere Londra'li bunlar sahipleri de Turkiye'den Mehmet Bey ,1954 yilindan beri 50 seneden fazladir uretimdeler.Mehmet Bey'in uc oglu babalari kadar baglilar islerine.Elele vermisler basarmislar.
Gecen ay Dubai gezimde Dubai Mall daki magzalarini gezdim ayakkabilari gordum cok saglam kaliteli urunler.

Tasli, parlak partilerde, balolarda, dugunlerde, odul gecelerinde, kirmizi halida, gece giyilecek ayakkabilari ile un salmislar ama bu yaz icin hazirladiklari modelleri gorunce bakakaldim. Yok ben alamam bu ayakkabilari ancak resimlerine bakarim! Merak ettiyseniz siz de bakin.On line satislari var.

http://www.gina.com/product-index.aspx


Modaci GILES Deacon'un 2012 Ilkbahar Yaz defilesindeki ayakkabilar Gina


 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder