29 Haziran 2009 Pazartesi

CILGIN SONIA


Moda cilgin Soia RYKIEL ondan daha cilgin. 2009 Yaz kolleksiyonlari sergilenince soyle bir goz atmistim .O gunlerde cok mesguldum fazla vakit harcmadim kolleksiyonlara. Ama aklimda kalanlardan biri Sonia'nin showu idi. 1 kasim 2008 de gerceklestirilen bu showda fazla birseyler vardi fazla cosku vardi.



















Acaba neden demistim. Yalin ayak podyumda dans eden modeller, renkler, renkler saclarda kocaman cicekler uzun yerleri supuren bol rahat gosterisli kiyafetler cicekler icinde bir catwalk.

Sanki bir parti mezuniyet partisi gibi? boyle olmali mezuniyet partileri genc kizlarimiz civil civil. Ama nerde bizdeki mezuniyet partileri tazecik genc kizlarimizin kocaman kadinsi kiyafetleri ile dolup tasiyor.

Ben sahsen Ask-i Memnu dizisindeki Nihal'in parti elbisesini cok kadinsi buldum.Bence bu kolleksiyondaki elbiselere benzer bir sey giyseydi daha yakisik alirdi.
Ama o yaslarda insan cabucak buyumek istedigi icin, oyle kadinsi giysilere burunebiliyor.

Kendi kendime cilgin bu modaci yaslandikca daha da cildirdi demistim.Pazar gunu yine defilelere bakiyordum ve anladim bu defilenin neden bu kadar hareketli oldugunu.

Megeerse Sonia modada 40'inci yildonumunu kutluyormus tabii birsuru unlu ve bir suru meslektasi ile. Defileden cok bir yildonumu partisi, hemde 40'inci. eeeee Massallah dedim kendi kendime . Gecen yillarda onca modaciyi kaybettikten sonra .Geriye kimler kaldi ki !!!






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder