7 Haziran 2009 Pazar

HAREM PANTOLONLAR

Sienna Miller
Internette gezinirken Sienna Miller'in kiyafe ti bana bizim salvarlarimizi hatirlatti aa sahi bizim salvarlar bu senenin trendi oldu ne ala hemen post edeyim dedim.
Bu bizim salvarlar kac mevsimdir ortada dolasiyorlar ama bir turlu soyle bir one cikayim demediler taa ki bu yaz 2009 yazina kadar. Ben uc sene once diz altida biten bir salvar pantolonumu Jeddah'de Bershkadan almistim. Cok rahat giyimi olan bir kiyafet pek doya doya giyememistim ama gecenlerde elime gecti koydum bir kenara tekrar giymek icin. Sonra gecen yaz Milano'dan Zaradan mor bir tane aldim cok hosuma gitti birkac kez giydim ama sevgili kizim gorunce ustune kondu.

solda RALPH LAUREN ortada TEMPERLEY sagda RALPH LAUREN


Herneyse konumuz bizim salvarlarimiz.2009 yaz kolleksiyonunda buyuk modacilar kolleksiyonlarina aldilar da artik moda oldu.Ama nasil dunyanin her tarafinda benimsendi bu trend.Sienna Miller gibi Hollywood yildizlari bile giyiyorlar artik.
Yalniz tasimasi zor bir model bence kisa boylu bayanlara yakismasi zor biraz kisa bayanlar giymek istediklerinde cok ince detaylara kadar dikkat etmeleri gerekiyor.kesinlikle ust kisim darbir t shirt veya dar bir blazer olmali stilistler mutlaka yuksek ayakkabi ile tavsiye ediyorlar ama yukaridaki Temperley modelinde duz sandalla giyilmis.Ama en ideali yuksek ayakkabilar . Kisa bayanlar uslerini harem pantolonlarinin ayni renginde secip ayakkabi olarak da yuksek topuk veya dolgu topukla denerlerse biraz risklerini azaltmis olurlar daha bir yakisir olur kanisindayim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder