3 Haziran 2009 Çarşamba

TRENDLERDEN


Konu sortlar ve ceketler olunca nasil bir sort modelini severdim nasil bir ceket modelini alirdim icine nasil bir bluz secerdim diye sorular sordum kendi kendime ve oturdum bir onceki yazimda koydugum beyaz takima bir benzetme yaptim polyvore de buldugum imkanlarla

Sonra da net-a- porter e girip aradim bu tip giyim tarzinda ne hosuma giderdi ne tip bir ceket ne tip bir sort ve bluzlar secerdim diye iste boyle




ADAM

Buraya ekledigim her parcayi severek ekliyorum isteyerek ve severek ekledigim bir ceket gri ceket.Adam marka, rengi her zaman favori rengim olmustur her mevsimde her yerde her zaman.Linen kumastan yapilmis 80'lerin izlerini tasiyor.Ister gunduz ister gece giyilecek isabetli bir secim




MIKE & CHRIS





Beyaz ceket Mike& Chris dugmeleri ve kollari bana cok degisik geldi
hic dusunmeden satin alabilecegim kanisindayim
yalniz sortlarla degil kisa mini bir etekle veya
diz ustu bir elbiseyle her yonlu kullanilabilir.




TIBI ve REBECCA TAYLOR



DIANE von FURSTENBERG

Ceketler icine giyilecek bluzlarin kolsuz olmasi veya
boyle halter tipi boyundan bagli,
cok hos fiyong kurdelasi ile tam gunun modeli.
Sizi kiyafete uysun kolye aramak derdinden kurtariyor bu tip modeller.
Asagidaki sortlarla giyilebilecek renkli bluzlar
daha cok hafif kumaslardan olabildigi gibi
basit penye t-sirtlerden de secilebilirdi ama benim icin degil .



ALLDRESSUP ve MILLY





Alldressup ve Milly sortlari iyice kisa ve kucuk
bu tip modeller stilistlere gore kisa bacakli
petit ufak tefek hanimlarin secenegi olmali
Milly sort parlak rengi ve agir kumasiyla hic dusunulmeden
gece giyilebir bir parca.








Adam mavi sortun rengine bayildim, Ayarlanabilir askilariile erkeksi olayim demis gencler icin uygun bir secim











MARC BYMARCJACOBS

Marc Jacobs yine guzel bir tasarimla gonulleri feth etti. Yuksek belli ipek sort bir kemerle guzel ve rahat gunduz kiyafeti olabilir.







DOLCE GABBANA VE CHLOE









Koyu Mavi Dolce Gabbana ve Bej Chloe
yuksek belli sortlara soyleyecek birsey bulamiyorum.
Tam bir 2009 trendi benim gibi bircok bayanin
gonlunu fethetmistir diyorum.Dusunulmeden giyilecek,
butun vucut tipleri icin uygun.


VANESSA BRUNO









Vanessa Bruno pileli diz ustu sort etek gibi
daha mutevazi kisiler icin ideal.
Yalniz kisa blazer ceketle giyilmesi daha uygun olur
modern bir gorunus icin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder